Index Labels

silver tooth ke masail

No comments:

SILVER TOOTH KE SHAR'EE MASAIL






Bismihi taala ,     15 shaban 1436 7/3/2015

Dant Kharab Hojane, Kide Padkar Surakh Hojane Ya Ukhadjane Ki Wajah Se Uski Durustagi Me Niche Mazkoor Mukhtalif Tariqe Ikhtiyar Kiye Jate.

1. Naya Dant Dalwana (Jo Hamesha Ke Lie Fit Hojate He)
2. Tamam Dant Dalwana (Chokhta) 
3. Surakh Purwana 
4. Taar Bandhwana Ya Khol Chadhana


Or Ye Kam Kabhi Paththar Ke Zarye Ya Sone Chandi Ke Zarye Hota He, (Jaha Tak Mumkin Ho Sone Chandi Se Bache (Fatawa Darul Uloom Zakariya: 1/480)) Jiska Sharee Hukm Tarteebwar Is Tarah He.......

1. Sone Chandi Ke Dant Dalwana Durust He, 

2. Sone Chandi Ka Chokhta Jaiz Nahi, Qk Use Nikalkar Dho Sakte He, Jisse Badbu Peda Hone Ka Andesha Nahi Rehta He. (Fatawa Rahimiyah:10/157)

3. Surakh Ko Sone Chandi Ke Pani Se Bharna Jaiz He. 

4. Sone Chandi Ke Taar Bandhwana Ya Khol Chadhwana Jaiz He, 

NOTE: Paththar Ke Dant Har Hal Me Jaiz He.

NOTE: Sone Chandi Ke Dant Bager Zarurat Fashion Ke Lie Lagana Makrooh Or Na Pasandida He. (Kifayatul Mufti: 2/318)


Wuzu Or Gusl Me In Danto Ka Hukm 

Jo Dant, Taar & Khol Sahulat Se Juda Nahi Hosakta Wuzu Or Gusl Me Unka Wahi Hukm He Jo Asli Dant Ka, Yani Sirf Unpar Pani Bahane Se Wuzu Or Gusl Hojaega Qke Ab Wo Jism Ka Ek Hissa Ban Chuka He, Lekin Jo Dant Sahulat Se Nikal Sakte He Jaise Chokhta To Unhe Nikal Kar Asli Dant Ke Hisse Me Pani Pohnchana Zaruri He, Warna Wuzu Or Gusl Nahi Hoga. 


Sone Chandi Ke Danto Me Zakat Ka Hukm 

Sone Chandi Ke Wo Dant Jo Sahulat Se Juda Nahi Hosakte He Unpar Sahibe Nisab Ko Zakat Wajib Nhi, Or Jo Dant Sahulat Se Juda Hosakte He Us Par Sahibe Nisab Ko Zakat Wajib Hogi. 


قال محمد رحمه الله تعالى في الجامع الصغير ولا يشد الأسنان بالذهب ويشدها بالفضة يريد به إذا تحركت الأسنان وخيف سقوطها فأراد صاحبها أن يشدها يشدها بالفضة ولا يشدها بالذهب وهذا قول أبي حنيفة رحمه الله تعالى وقال محمد رحمه الله تعالى يشدها بالذهب أيضا - وذكر الحاكم في المنتقى لو تحركت سن رجل وخاف سقوطها فشدها بالذهب أو بالفضة لم يكن به بأس عند أبي حنيفة وأبي يوسف رحمهما الله تعالى وروى الحسن عن أبي حنيفة رحمه الله تعالى أنه فرق بين السن والأنف فقال في السن لا بأس بأن يشدها بالذهب۔ فتاوى هنديه:5/336
الاصل وجوب الغسل الا انه سقط لحرج۔ رد المحتار :1/152 ط سعيد

قلت وجهه ما في الهداية، إذا کان حلية السيف لا يعسر انفصالها منه لا يبطل البيع في السيف بالافتراق قبل قبض ثمنه، وإذا کان لا يتخلص الا بضرر بطل البيع فيهما.{ ج٣ \ص٩٠ } فعلم به ان ما لا يتخلص الا بضرر فهو کالمتصل، وما يتخلص بغير ضرر فهو في حکم المنفصل

في الدر المختار بعد عد الجزئيات المتعددة التي لا فيها الزکوة ما نصه لعدم النمو، في رد المحتار لأنه غير متمکن من الزيادة الخ. ج ١  ص ١٤. 
امداد ال
فتاوی ج 2  ص 78
ا.

No comments:

Post a Comment